مديريت سازماني براي رقابت و فروش كالا (بازارهای داخلی و خارجی)

بار دیگر یکی از بهترین فایل ها در مورد مديريت سازماني براي رقابت و فروش كالا (بازارهای داخلی و خارجی)برای شما نمایش داده می شود که می تواند نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل
مديريت سازماني براي رقابت و فروش كالا (بازارهای داخلی و خارجی)

مديريت-سازماني-براي-رقابت-و-فروش-كالا-(بازارهای-داخلی-و-خارجی)مديريت سازماني براي رقابت و فروش كالا (بازارهای داخلی و خارجی) در حجم 70 صفحه و در قالب word , و قابل ویرایش و با فهرست موضوعات زیر:


فهرست مطالب

منابع داخلی و مزیت رقابتی: ۴

منابع مالی: ۷

تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش: ۸

نقاط قوت و ضعف داخلی: ۱۲

رابطه بین واحدهای وظیفه‌ای سازمان: ۱۳

یکپارچگی استراتژی و فرهنگ: ۱۴

مدیریت: ۱۵

مالی/ حسابداری: ۲۲

فهرستی از پرسش‌های مربوط به بررسی عوامل داخلی.. ۲۳

بازاریابی.. ۲۵

امورمالی.. ۲۵

تولید. ۲۶

تحقیق و توسعه. ۲۸

سیستم اطلاعات رایانه. ۲۸

تکنیکهای پایه: ۲۹

منحنی تجزیه: ۲۹

منحنی تجربه و تعیین قیمت: ۳۲

تغییر شیب منحنی تجربه در طول زمان: ۳۳

ارزیابی منحنی تجربه و تازه واردین: ۳۳

منحنی تجربه و مراحل مختلف تولید: ۳۴

تکنیکهای جدولی: ۳۵

ارزیابی عوامل درونی: مدل GE.. 36

تعریف عوامل کلید درونی: ۳۶

تکنیک کارت سفید: ۳۸

وجه یادگیری در رشد. ۴۰

جایگاه بررسی نقاط قوت و ضعف در فرایند برنامه‌ریزی استراتژیک…. ۴۰

قابلیتهای نیروی کار. ۴۱

معیارهای اصلی سنجش وضعیت کارکنان. ۴۲

اندازه‌گیری رضایت کارکنان. ۴۳

سنجش نگهداری کارکنان. ۴۴

سنجش بهره‌وری نیروی کار. ۴۴

معیارهای سنجش عوامل ایجاد کننده رشد و یادگیری.. ۴۵

بهبود مهارت کارکنان. ۴۵

زیر ساخت‌ها و سیستم‌های اطلاعاتی.. ۴۶

معیار پیشنهادات اجرا شده برای سنجش انگیزه کارکنان. ۴۷

معیارهای بهبود عملکرد در اثر پیشنهادات… ۴۷

معیارهای هم‌جهتی افراد و سازمان. ۴۸

کمبود معیارهای سنجش در زمینه یادگیری و رشد. ۴۸

ارتباط معیارهای سنجش با استراتژی سازمان. ۴۹

معیارهای اصلی سنجش وضعیت مشتریان. ۵۵

دانلود فایل

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل


کلمات کلیدی: مدیریت سازمانی

مطالب مرتبط

مديريت سازماني براي رقابت و فروش كالا (بازارهای داخلی و خارجی)


مبانی نظری تحقیق بررسی ارتباط محتوای اطلاعاتی بین کیفیت سود و سیاستهای تقسیم سود با حق الزحمه حسابر

مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و تئوری های ورشکستگی و درماندگی مالی (فصل دوم)

چارچوب نظری و پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت خدمات الکترونیک (فصل 2)

ادبیات نظری تحقیق توانمندسازی (فصل دوم پایان نامه)

اصول، روشها و عوامل موثر بر تعلیم و تربیت از دیدگاه مقام معظم رهبری و میزان آگاهی اساتید دانشگاه

دانلود پرسشنامه دلبستگي بزرگسالان هازن و شيور

دانلود مبانی نظری و پیشینه نظری سبک های دلبستگی(فصل دوم پایان نامه)

چارچوب نظری و پیشینه تحقیقاتی نظریه های تاب آوری تحصیلی (فصل 2)

دانلود پرسشنامه عاطفه مثبت و منفی (PANAS)

تحقیق ایجاد نوآوری در نقاشي كودكان